14.3.2019

Putoilee

Tänään oli kumma päivä.
Pudotin seinältä yhen kellon,
vetämällä liian äkisti rullaverhon ylös.
Se ei onneks mennyt rikki.
Sitten muoviset kipot putoilivat pitkin lattiaa.
No nekään eivät rikkoutuneet, muovisia kun olivat.
Viimeks sitten lensi kädestä paksu lasinen jälkiruokakippo,
pirstaleiksi lattialle. Onneks se mustikkakiisseli oli jo syöty..
Mikäs mun kättä vaivaa,
liikaa voimaa, vähemmän harkintaa?
tr Mars 19 Härkä oppositio mun Merkurius,
tr Merkurius rx 24 kolmio mun Aurinko,
tr Neptunus kvinkunssi mun Mars
tr Saturnus sekstiili mun Venus
ja Plutokin, näitten kahen Uri Geller yhtymä :)
Outoo,
eilen rikoin yhen hanan, sekin jotain hemmetin muoviyhistettä,
kun ennen oli miehet eiku hanat terästä,
kestivät naisenkin käden vääntöä..
Kuukin oli kvinkunssissa mun Auringolle.
Kuu nyt 29 Kaksoset.
Rapukuu rallattaa huomenna vesisadetta, niinkös?

3 kommenttia:

  1. Nyt putos unisieppari verhotangosta,
    kun avasin ikkunan liian "rajusti"?
    tuuletusta varten.
    Kuu 20 Rapu sekstiili Mars 20 Härkä.

    Jos ja kun Uranuksen liike on taivaaseen ylös ja taivaasta alas,
    niin onko se nyt kiinteän maan merkissä Härässä,
    kohti maata,
    vähän niinku muistutus materian turhuudesta,
    ja katoavaisuudesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin unessa Australiassa reissussa.
      Taivahalla
      8088 Australia 17 Kaksoset
      kolmio Venus 17 Vesimies
      ja kolmio mun MC Vaaka
      ja kvinkunssi mun Venus
      ja Venus neliö Venus

      Dreamtime :)

      Poista
  2. Jos ja kun Uranus kuvaa taivasta,
    niin vaikkei "taivas putoakaan niskaan"
    niin alkaako sieltä putoilla avaruusromua niskaan?

    VastaaPoista