28.8.2010

vaakaset

taivahalla, Mars ja Venus, ja kumpiko se kirkkaampana loistaakaan?

Saturnuksen harmaa tasapainoilija,
pyöräilyä Jupiter Oinaan oppositiolla
vaiko retro-Merkuriuksen tahdissa?
Jupiter sopinee paremmin, reppukin "reilaajalla" selässä.

Kuu 20 Oinas
oppositio Venus 21 Vaaka 
josko sytyttäis tuikkuun tulet tunnelmoiden

..vielä yks kuva,
kun mulla on ihan yhtä syvä kaulakuoppa,
jota ystävä ihmetteli
ja minä ihmettelin ihmettelyä
ja sitten huomioin ettei kaikilla näy koko kuoppaa..

3 kommenttia:

  1. Kuu 26 Oinas
    sekstiili Neptunukselle ja Chironille Vesimiehessä ja ilma kirkastunut täällä päin Suomea, Savossa.

    Saturnus 3 Vaaka yhtyy Child asteroidiin 3 Vaaka ja vastuu lapsesta. Ystävällä kummilapset hoidossa ja itellä se "kirkkaampi" jellona tyttö tahtomassa ja haluamassa. Hän siis se Aurinko jellona kun minä olen hänen mukansa se "himmeempi" kuu-jellona.

    VastaaPoista
  2. Täällä yks lapsenlikka ihanan riemakkaan viikonlopun jälkeen viimeisillä voimillaan vielä kommentoi. Äkkiseltään kävi päiväsellä mielessä, että montakohan kättä ja jalkaa niillä suurperheiden äideillä ja isillä oikein mahtaa ollakkaan että ehtiivät joka paikkaan. Varmaan aika monta.

    VastaaPoista
  3. Aika monta varmaan =)
    Lapset kasvattavat kaaoksen sietokykyä kummasti ja sehän vaan lisää luovaa ajattelua ,jota varmasti tarvitaan kakaroitten kanssa.
    Chaos muuten just leikki-ikäisten ja koululaisten elohopean nopeassa Kaksosissa 13 astetta.

    Tää "kirkas jellona-tyttö" kaato teemukinsa aamulla pitkin pöytiä ja hämmästyi suuresti kun minä en inahtanutkaan vaan otin rätin ja pyyhin. Toinen jo kiirehti selittämään, että vahinkoja sattuu ja mietti että millon se suuttuu. En minä tuommosesta. Mää räjähdin (desibelit aika korkeella) eilen kun toinen tinkaa ja vänkää 10 kertaa eikä EI -sana mene perille.Mut sitäkin tyttö jo kerkes ihmetellä, että olipas pitkä suuttumus, 2 minuuttia ja taas mennään ihan normisti.
    Tää toimii toisen tulimerkin kanssa, kun tahtomiset taistelee.Minä Mars Leijona. Herkemmän tenavan kanssa toisin. Ehdottomasti.

    VastaaPoista