12.7.2013

Liittymä elämänverkostoon

Ei se oo sonera eikä dna,
vois olla prepaid...no ehkä Alasolmulla?
Se on septiili, 51.43 astetta, seitsikko, 1/7 karttaympyrästä.
Yks sen määritelmä on:
Kohtalokas tai ennaltamäärätty liittymä elämänverkostoon;
korkeamman tason avaus. 
Aurinko 20 Rapu septiili Kuu 11 Neitsyt
Entiijä miks tähän taas kiinnitin huomiota..
no tr Kuu yhtyy omaan Plutoon,
ja tr Pluto on taas tehny kolmiota Plutolle tovin jos toisenkin.
Voishan sitä aatella myös tuosta vesikolmiosta,
elämänveteen liittymänä. Vesiverkosto, joopati.
Tutkin sitten tätä septiiliä.
Mun vuosi päättyy pariin septiiliin.
Ois tarjolla Pluton septiili Merkuriukselle ja Marsin septiili nousulle.
Nousuhumala uudenvuodenaattona, hiijohoi :)
Progekartalta löyty äkkiseltään pari septiiliä.
Pallas rx - Logos Rapu septiili Uranus rx Neitsyt.
Tuntuskohan tuo jossain, kun Merkurius siihen retroilee?
Sitten siellä oli Aurinko Kauris septiili Chiron Kalat.
Että semmottiset järki ja tunteet -avaukset, henkisyyttä?
Ja oikeesti,
kaikkihan lähti taas siitä,
että mietin miten
vaikiaa
on keksiä otsikko,
että minkä nyt nostaa pointiksi,
kun oikeesti
mun piti vaan laittaa kuvia sieltä paikasta,
missä liityin tähän elämänverkostoon..
Vaikka tämmönen peruskallio matonpesun jäliltä:
Ja että kun kalliota tarkemmin katsoo, niin siinähän on ihan selvästi mun kvinkunssi-risti,
jellonakuu saabisesti graniittia kvinkunssi Jupiter-Chiron.
 Elämänverkosto mäntysuovalla vaahdotettuna :)

Sitten kukkasia. Tää sininen, en nyt muista nimeä, enkä jaksa kaivella,
mutta sitä kasvaa reitillä ulkohuussille rehevänä kosteassa paikassa,
ja sen karheat varret pistelevät aina käsivarsia huussiin hilipatessa,
 joten sitä vähän rankasin ja otin muutamat oksat ikivanhaan peilariin eli maitoastiaan.
Joo, sementti on pikkasen rapautunut saunan oven eestä;
liittynyt vissiin johkii kiertokulkuun..
Sitten mä niitin heinää eikun niittykukkia talon takaa ja siinä menikin aikaa,
kun mun piti samantien pelastaa kaikki ne päivänkakkarat ja muutamat peurankellot maljakkoon tai ees ämpäriin. ja sitten piti kuvata sitä ikivanhaa navettaämpäriä, jolla juotettiin vasikoita ja hevosta,
eikun heijastuksia mä kuvasin..
Oon siellä kotopaikassa siivoillu nurkkia, siis perusteellisesti, en tiijä riittääkö kesä ja rahkeet,
mutta kun se oli tyhjillään talven, niin siellä on hiirenpapana poikineen siellä et täällä.
Keittiö on käyty nyt läpi jokaikistä kaappia ja sopukkaa myöten ja viime vuoden kissanmintut ängetty hiirenkoloihin, kun joku sanoi, että hiiret kavahtavat sen hajua. Johtuneeko sitten siitä kissasta nimessä..
No nurkkia siivotessa ja laatikoita availlessa osui käteeni yks retro-Merkuriuksen transiitti,
kolmio Skorpionistelliumilleni. Oisinko saanut joululahjaksi vai ostanut ite ammoin muinoin Australiassa..ihana! Super :)
Mannaa sielulle, luonneylistys, niinku sitä (mun) merkkiä parjataan..
relations with others never superficial, ei koskaan pinnallisia..
Että semmottinen liittymä elämänverkostoon.
Korkeemman tason avauksesta entiijä.

Tulihan taas tekstiä,
tr Venus Leijona neliö mun Merkurius Skorpioni.
Sanoin tänään isälle, että voisin olla kirjailija, en muista mistä se tuli puheeksi,
ehkä sitten eläkepäivinä,
no isä siihen loppukaneetiksi, että hällä ois ajatuksia, ja hän vois sanella,
kun joku kirjottas ja minä siihen, että millonka alotetaan..:)
Sitten mun piti tehä sille lotto,
ja että se oli vääntämistä, kun mun Logos laittaa numerot suuruusjärjestykseen
ja isän rivi on taas yhtä syntymäpäivää;
on se niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Leijona.




1 kommentti:

  1. Rohtoraunioyrtti rapulla. Hyviä ajatuksia paljon ja kirjottaa pitää ehdottomasti =)

    VastaaPoista