10.1.2011

Vilken är kaapu?

Kuka, mikä kaavun alta kurkistaa,
mistä ostit,
eikun mitä oikeesti mainostat?
Piilomainontaa?
Vaatteet on mun aatteet suoramainontana,
Maukka perusjätkää, joo Kuukin  Oinaspisteessä.
Uuden aallon jätkä, josta nykypolvi ei o ees kuullu kuuna päivänä..
No tuli ainakin tietolähde ilmaistua?
Vaatteet ja aatteet samassa pipotupsussa,
oisko Venus (kehon suoja = vaatetus) 3 Jousimies (aatteellinen-kin)
joka kohta tekee sitten kolmiota Kuulle Oinaaseen.
Journalismia, Jupiteria,
tietolähdettä viestinviejältä -tuojalta,
Merkurius 26 Jousimies
neliö Jupiter-Uranus 27 Kalat.
Siinä välissä eettinen komitea, Neptunus 27 Vesimies.

Metsästyksen jumalatar,
kreikkalaisten Artemis ja roomalaisten Diana,
pukeutuu lyhyeen kaapuun, koska siinä on helppo laukata pitkin pientareita.
Olin viime yön unessa ryhmämatkalla Wienissä ja olimme katselemassa nähtävyyksiä.
Yhden vanhan rakennuksen seinässä oli Dianaa esittävä reliefi ja minä huomasin siinä kolme luodinreikää.
Sitä kohti oli ammuttu ja itelleni tuli mieleen että se oli häpäisty ampumalla,
onhan se neitseellisyyden ja puhtauden jumalatar.
Tr Diana rx 10 Kaksoset, yhtymä Psyche rx 11 Kaksoset,
tekee kolmion omalleni Vesimieheen,
ja Artemis (105) nyt 23 Vesimies,
itelläni 9 Jousimies.
Ehkä Diana tuli kuun jumalattarena uniin Kuun yhtyessä Jupiter-Uranukseen.
Dianahan vaelsi mielellään yksin tai metsän eläinten (hirven) kanssa.
Wien? Vanha kulttuurikaupunki, tr Saturnus MC:llä?
Joo ja tr Venus on Nousullani.
Impi Ihalainen,
ja vaatteet ei saa puristaa,
eikä niitten "lähdeviitteet" saumassa kutittaa.
Hipiältäni todellinen prinsessa..

3 kommenttia:

  1. Naurattaa tuo minun antiikin ajan suosikkiarkkityyppini Artemis. Kyllähän minä miehistä tykkään, mutta tulipas sellainen visio kerran silmiini, jossa olin parantajana ja tuollainen puhtaus kuului silloin paranatajariittiini. Enpäs sellaista tässä elämässä haluaisi.

    Mutta sama juttu, vaatteet ei saisi puristaa, eikä olla pitsiä tai noita lappuja, jotka kutittaa. Viitasta kyllä olen aina pitänyt, on ollut sellaisiakin. Ja kovaa olen kävellyt liepeet liehuen.

    Wien ja Diana! Oletko oikeasti siellä käynyt`?
    Yksi minun unelma, kiertää kaupungin kauneutta ja istua kahvilassa. Ei ole vielä toteutunut!

    Mistä ihmeestä olet tuon 'nimettömän' löytänyt profiilivalintaan?

    VastaaPoista
  2. En ole käynyt Wienissä, enkä kyllä viime aikoina miettinyt tuota Dianaakaan,
    siksi aina ihmetyttää nämä unien aiheet, että mistä ja miksi?
    Dianan hirventaljalla olen kyllä poseerannut jo ennen kuin opin kävelemään ja nukkunut hirvensarvien alla tuvassa,pääni iskenyt sata kertaa niihin sarviin noustuani kangaspuitten äärestä,
    että yks vahva arkkityyppi se minullekin on ollut.

    Samana yönä äitikin oli unessa ja hän otti pakastimesta kokonaisia puolukoita,
    nimenomaan kokonaisia ei survosta.
    Mikä lie siinäkin "ohjenuorana" minulle?

    Nimettömän?

    VastaaPoista
  3. Oi, puolukkahan on sama kuin pyhä henki! Kalevalassa, muista, Marjatta söi puoukan kankaalta. Suuri suomalainen seksikohtaus kauneudessaan! Ja hän tuli raskaaksi, synnytti lapsen saunassa, ja Väinämöinen kohtasi voimansa uhkan. Eikö se näin mennyt. Jotakin sinä olet synnyttämässä!

    Ja 'nimetön' on jo löytynyt, siis kommenttien tekijälle se on tärkeä. Esmis

    VastaaPoista