16.6.2010

Karmaa vain, karmaa vain..

oot mulle karmaa hetkisen vain..
Foorumilla keskustellaan karmasta.
Karma rx 4 Kauris yhtymä Pluto rx 4 Kauris,
kolmio Mars 4 Neitsyt.
Sitä korjaa, mitä on kylvänyt? Saa mitä tilaa?
Antaa mitä toinen tarvii?
Maan luvulla järjestykseen?
Oppositio Juno 4 Rapu.
Kuka mitä milloin, tuli mun elämään ja miksi?
Syväpuhdistus aknelle?
Merkurius 11,11 Kaksoset
kvinkunssi Yläsolmu 11 Kauris,
semisekstiili Alasolmu  11 Rapu.
Sielläkö ne mun juuret onkiii..
Anna Ahti ahvenia, Pekko pieniä kaloja...=)
Saturnus 28 Neitsyt kvinkunssi Neptunus rx 28 Vesimies.

Kuu 18 Leijona.
Lisää kuunpaluun taidetta.
Pidän tästä enämpi ku eilisestä.
APOD = päivän astronoominen pläjäys

Maakolmiolla maa on järissyt Ruotsissa ja pikkasen meilläkin.
Afganistanissa ollaankin ehkä kyseenalaisilla motiiveilla?
Sieltä on löydetty mineraaleja Pluton rikkauksiksi asti.
Karmaa vain karmaa vain ?
Vaiko hallinnan tarvetta ja ahneutta?

Pitää lisäämäni vielä tähän tämmmönen,
vaikka ne Alasolmun kaikki kasvot tai jotain.
Jotenkii tää ny taas kolahtaa eri lailla ku avioeron jälkeen.
Uusia kasvoja..

4 kommenttia:

  1. Nykyään ainakin itellä tietokone tekee kummia kepposia.
    Kun aloin kirjoittaa tätä, niin jostain ilmestyi otsikon vaihtoehdoiksi 55555, 471, Minä tyttärenäni v. 2014 ja oltiin justis skypellä yhteydessä, mikä tulkoon mainituksi ystävä armas, lukija, voit hakea minua skypellä tietäen tietty nimellä =)
    mut
    siis mun pitänee kaivella tuo uni jostain.
    Ja miettiä perimäänikin, DNA:ta ilmeisesti?
    Se 55555.

    Ja eilen.
    Tytär oli käymässä.
    Käytiin tankkaamassa.
    Se imas kortin sisään eikä homma onnistunut.
    Saatiin se kyllä takasin.
    Vaihettiin tankkauspaikkaa.
    Ei toiminut.
    Komas kerta, säiliö toden sanoi.
    Tällä välin minä kävin pankkiautomaatilla,
    joka ilmoitti ettei se anna seteleitä.
    Minä käytän setelirahaa, joku konkreettinen hallinnan tarve, mikälie.
    Mutta siis koko reissun tarkotus oli käydä kaupassa iltamyöhäsellä ja että olipas se vaikeeta ja turhaa sitten loppujen lopuksi.
    Ja
    kerroin siksi, että lienee, voinee,
    olla näitä Uranuspointin kepposia mennen tullen.
    Että jos muillekin sattuu ja tapahtuu ni nou hätä.Kyllä se tästä lumeks muuttuu ja saamme tarpoa kunnolla =)

    VastaaPoista
  2. Hyvä aihe, ollut esillä minunkin mielessä. Että karmana takaisin kaikki mitä on antanut, hyvässä ja pahassa. Jonkinlaisena karman maksuna koen ainakin tuon oman mankeloinnin, ja kun luin foorumia jäi sieltä erään sanat mieleen ja kuin hupsista mun suuri kysymysmerkki vaihtui tietoisuuden tilaksi ja ymmärsin että minuun osui kateus. Se oma anteliaisuuteni (leijan vaarat) aiemmilta ajoilta maksettiin takaisin murtautumalla kotiini. (on tässä ollut muutakin)
    Olen aina tiedostanut erään seikan, mutta en ajatellut että se voisi synnyttää jotain näin konkreettista, varsinkaan kun syytä ei ollut. Eikä tässä lohduta vaikka miehet taputtaa selkään että hyvä jätkä oot.. jos naiset pitävät syöjätär-hirviöttärenä jota en kuitenkaan ole.

    Ja sitten vielä karmasta, minusta osa meistä käsittelee edellisten elämiensä karmaa (myös minä), mutta olen huomannut ja asiasta keskustellutkin, että joillekin se karma palaa takaisin hyvinkin nopeasti (esim 2 vkoa). Mulla on joitain jankuttavia mielikuvia ollut päässä aina jotka toistaa samaa teemaa ja suoraan sanoen inhoan sitä, mutta ymmärrän että se sisäinen selittämätön raivo on työstettävä pois juurikin Oinaan laskusolmulla. Välillä hammasta purren. Löysin Karma-asteroidin kartalleni, se lähti peruuttamaan proge-kartalla samana vuonna kun isäni kuoli ja peruuttaa lopun ikäni, kai.

    Saturnus liikahti vihdoin, jäljelle jätti luut ja nahan. Neptunuksen avustuksella, kun olen aina halunnut itse valita syömisaikani niin parhaiten sopisi sellainen joogi-tila jossa ei tarvitsisi syödä jos ei halua. Hieno tämän päivän kuvavalinta.

    Meinasin unohtaa mun hienon unen viime yöltä. Olin synnyttämässä ja joku toi siihen kesken hommaa paikalle kiireellä synnytysvyön, jotta vauva mahtuu tulemaan. Aivan mahtava uni :)
    terkuin,E

    VastaaPoista
  3. Synnytysunet ovat aina jotenkin uudistavia, hienoja kokemuksia.

    Just tajusin kattoa omankin Karmani.
    Eikös vaan Kuu 18 Leijona yhdy siihen justika.
    Niin se vaan toimii taas astrologia näemmä.
    Siitä puhe mistä puute,
    karmaa kuu-puute-listalla =)

    VastaaPoista
  4. Kuvassa kaapin päällä näkyy hyvin maan symbolikin.

    Mitä se oli muuten se kin-energia,
    se kun tuntuu tulevan nyt joka sanan päähän =)

    Ja miten se meni se laulu
    "olen pienistä hetkistä onnellinen"?
    kun teki niin mieli laulaa sitä kun aiemmin harmittelin kuinka kielojen kukinta meni sivu suun ilman kimppua maljakossa ja sitten löysin matkalla linja-autolle tuoreita kieloja ja voin nukahtaa niitten tuoksuun.
    Vielä tänä kesänä.
    Pienestä se onni syntyy,
    silloin kun on syntyäkseen.

    VastaaPoista