1.6.2010

Hra Aika

Herra Aika Saturnus 27 Neitsyt on tänään kolmioinut, kohta tarkka, kuun liikkeitä.
Herra antoi minulle ilmeisesti lisäaikaa pysähtyneenä, jotta sain koulutehtäväni palautettua oikean vuorokauden puolella.
Tarkaksi se menee sillon ku menee.
Tajusin aiemmin yhen toisen tehtävän tiimoilta,
että minä en ole koskaan suunnitellut tulevaisuuttani,
minulla ei ole päämääriä eikä vissiin määränpäätäkään =)
ja siksi kaikki aikaan sidotut suunnitelmien teot jopa koulutehtävinä ovat mulle jotenkin utopistisia.
Minä en tiedä yhtään mitä tulen tekemään jos ja kun joskus valmistun.
Huolestuttavaa? lienee se ettei se huolestuta minua.
Olen risteyksessä vasta sitten kun olen ja valitsenvasta sitten kääntyäkö vasemmalle hiekkatielle vai vilkasliikenteiselle, mutta tasaisemmalle. Yleensä valitsen sen hiekkatien.
Risteys- Hekate tuli nyt Valkeattaren blogista,
ja myös taivaalta yodin osatekijänä.
Kuu 26 Kauris
sekstiili Hekate 26 Kalat
ja yodin kärkenä Mars, Child  26 Leijona.

Ehkä hetkessä elämistä kuvaa Kronos descendentillä, jolloin toiset määräävät ajan kulkua,
antavat mulle deadlineä.
Toinen lie Saturnuksen oppo kuuhun solmuakseleineen.
Mennyt ja tuleva läsnä tässä ja nyt.

Sain tänään oivalluksen siitä sinivihreestä väristä.
Sehän on tuota Uranusta.
Ja se näkyi myös laajana kenttänä kuvassa, näytti vihreeltä ja tulkittiin siniseksi.
I give you piece and love,
everyone feels good around me.
Soon sit karismaa =)

8 kommenttia:

  1. Mulla on kanssa vaikeuksia 'aikataulujen' (minulle tulee siitä mieleen korkeintaan suuriin näyttäviin kehyksiin kehystetty taulu, joka esittää tiimalasia, ja sen nimi on Aikataulu...ja älkää varastako tätä ideaa, se pitää joskus minun maalata:D )

    Joudun koko ajan opettelemaan sitä aikatauluihin sopeutumista. Toivon että löydän siihen jonkinlaisen kompromissin minun ajattomuuteni ja 'työelämän' aikataulumaailman kanssa. Asiaa voisi miettiä pitkään...

    Kiva kuulla että Saturnus pysähtyy. Toivon kanssa savani lisä-aikaa palautuksiin.

    Minä uskon että Sinullekin selviää mitä teet sitten kun sen Aika vaan on, niinkuin itsekin sanoit. Kun aloitin nämä opiskelut 5 vuotta sitten (ja perääntyvillä planeetoilla aina opinnot pitkittyy...), en suunnilleen edes tiennyt, mitä on 'graafinen suunnittelu'


    huomasin myös, etten tiedä mitä on 'analyysi', vaikka käytän sanaa ä'analyyttinen'...minua ärsyttää se kun käytn sanoja joita en ymmärrä. analyysi on kai tieteellinen metodi, ja min en ole tieteellinen.


    No, 10 minuutin tauko opettajan kuuntelusta, joka antaa palautetta nyt kritiikkipäivänä. nämä kritiikkipäivät on opettavaisia tilanteita. omaa työtäni en ole ehtinyt vielä edes aloittaa ja sen pitää olla torstaina valmis...


    päämäärä....päämäärätietoinen....tuotakin sanaa olen miettinyt....

    ehkä se on vaan niin, että on lähdettävä vaan johonkin suuntaan. elämä on opettanut, ettei aina päädy sinne minne aluksi luuli, mutta sekään ei ole huono asia.

    VastaaPoista
  2. Kommentitkin tulee viiveellä kun Saturnus niittää ruohoa Neitsyessä. Ehkä terä ontylsä =)

    Mystisissä ennuskorteissa Neitsyen kortissa on elämänpuu.
    Siitäpä tuli mieleen suomalaisten pyhä puu pihlaja, joka täällä nyt kukkii.
    Perinteisyys,kukat, Venus Rapu kvintiili Saturnus.
    Kvintiili 72 astetta, tuo on 73 eli vähän yli.
    Mut ehkä se alotti kukinnan tarkalla =) luovasti.
    Tuleeko pyhyys Saturnuksesta,
    juutalaisten sapattia muakaellen, risti ylhäällä,vaiko oppositiosta Jupiteriin Kaloissa.
    Maybe sekä että.

    Pluton peräytyminen kohti kiintotähtien silmäsairauksia ja semisekstaten lähempänä nousuani uudestaan särkee TAAS mun silmiä.
    Niissä oli kuivuutta viimeksi.
    Eiku tippoja "linssiin".

    VastaaPoista
  3. kiitos taas uudesta symbolisesta tiedossa. hekaten trivia on sinullakin hallussa:)

    Kirjoitin tähän jonkun kommentin, mutta se ei näy. Liekö sen sensuroinut Nikki vai itse herra Aika :)

    Se minun piti sanoman, että Päämäärä on Matka itse, ja juuri NYT ollaan perillä.

    VastaaPoista
  4. En sensuroinut minä,
    hyväksyin jo kerran mutku Uranus oinaspisteessä tekee mitä lystää..ei PÄÄTÄ ei häntää..

    Juu tärkeintä ei määränPÄÄ vaan matkallaolo.

    Onks määränPÄÄ oinaan heiniä ja Marsille suunta?
    Mutku Oinashan jättää hommat kesken ja jatkaa suuntaa?
    Se on tietty Jupiterin nuoli, joka pitää tähdätä.
    Mutku mulla sotkee Uranus vastapäätä suunnan.

    Astro kesäpäivillä bäkyy olevan Uranus / Jupiter keskipisteestä jotakin ja mietin mitä tuo mahtas olla suomeks?
    Tieteellistä opiskelua?
    Uraaninen totuus?
    Mulla on se 4 Jousimiestä (proge MC nyt)
    ja 13,5 Kaksosia, jonka sitte Aurinko kohta yhyttää 7 huoneessa.
    Uraanisia unia kuten äsken päiväunilla.Mä oon raato, väsyttää.
    Tuntematon mies ja oikean käden keskisormessa hopeinen sormus, sellanen neliö ja siinä kirjaimet LML. No kirjaimet meni vissiin MLL:n piikkiin, vasta sitä tutkailin Lapsemme-lehdessä. Unessa tosin aattelin että onpa pöljää laittaa tupakkimerkkinsä sormukseen =)
    Eiku se tarkottaa lataa mies lataa..........ja keskaria mulle vaan näytetään....

    VastaaPoista
  5. Semisekstiili menee jotakin kohti, seuraavaan merkkiin.
    Mars 27 leijona menee semisekstaten kohti Saturnusta,
    ja siks sitä ollaan ku raato.
    Raudan (Mars) niukkuus veressä?

    Amerikassa pystyttävät hautamuistomerkkejä kesän huveille öljyrannikolla.

    Öljyä meressä ja sähkötuhkaa pilvissä,
    mitäs vielä menjuun mahtuis?
    No kaasua tietty ja muutama mutavyöry.
    Montako annosta sais olla?
    Australia tais saada jo drinkkinsä jäillä?
    And who pays the bill??

    VastaaPoista
  6. Merkurius kai toi minut tänne taas lukemaan, ja kommentoimaan. Herättelee huomioimaan astrologisia oivalluksia, mutta ei kai sitten kuitenkaan ihan vielä.

    Nuo kortit kuulostavat mielenkiintoisilta. Minulla 'kasvaa' elämänpuu erään shamaanin maalaamassa taulussa tuossa seinällä. Ehkä siksi se on ollut mielessäni kirjoituksissakin. Minä en tiedä yhtään mitä taas kohta teen, ja kun tätä on vuosia jo harrastanut, alkaa kierrokseni tämän suhteen mielestäni olla jo tässä. Omat resurssit ei riitä kuitenkaan nyt kaikkeen, mutta sen tiesin jo vuosi sitten ap-karttaa katsomalla.

    sähkölaite hajosi kummallisesti. ainakaan kaverini ei ollut koskaan kuullut vastaavasta. liekö Uranus Oinaassa. Näin viime yönä unta että kadonnut ystäväni tuli hakemaan mut. Tuskinpa, ei se enää uskaltaisi kun minut tuntee. Unen sävytys oli vaan outo, hän oli kuin joku vieras jota olen kauan kauan odottanut. Ja sinun unestasi, minulla on kokemusta nuista tulipalloista kuivalla heinikolla.. ei sentään talo palanut. Mutta se on se Alcor. Ja äiti kehoitti eilen myymään ei niin rakkaan edesmenneen mummon kultasormukset jotta leivässä pysyn :)kun ne vielä jostain löytäisin... terkuin,E

    VastaaPoista
  7. Jos se unen kadonnut ystävä onkin vaikka nuo sormukset.
    Kullan arvo tulee luultavasti nousemaan,
    on sellanen mutu,
    kun tuo Pluto vartioi niitä maan rikkauksia ja Saturnuskin siirtyy Vaakaan, jossa kysytään tahdotko sinä ja pistetään "kahleet" sormiin.
    Ja taivaalle iso risti sitten.
    Oota kun Venus siirtyy Leijonaan,
    jellona ja kulta, Venus ja arvo.

    VastaaPoista
  8. Ihan mahdollista että unessani odotinkin löytäväni ne ehkä kadonneet sormukset. Pelkkä sormus ei kuitenkaan voi aiheuttaa vatsan pohjassa niitä väänteitä kun unessa oli.. Joskus unissa jos joku vain tuokin kätensä lähelleni (yleensä sydäntäni kohti), tunnen sen koko kropassa vaikka nukun. Ja kyllä se ystävä saisi tulla sanomaan jo hei, kun tiedän ettei hän missään pulassakaan voi olla. vaikkei mukanaan enää veisikään. terkuin,E

    VastaaPoista