22.2.2010

Sekavaa

Kuu 9 Kaksoset
neliö Jupiter 8 Kalat
Kuu yhtymä Chaos 10 Kaksoset ja Borasisi 10 Kalat neliöi.
Perustettaisko uus uskonto vai luotettaisko vanhaan Chaos Theoriaan?
Draamaa ja komediaa ja nostamme kaksosten kädet pystyyn?
Katsomme Risto Räppääjää ja polkupyörävarasta ja etsimme avaruuskiveä jostakin radan vierestä.
Onkohan luoja alkanut kivittämään meitä?
Mars oppositio Angel?
Oonkohan mä kirjottanut samat jorinat ennenkii?
Oon varmaan.
Tuo Angel on mielenkiintoinen näin äkkiseltään paitsi että se nyt aktivoi Marsin kera mun solmuakselin niin huomasin, että silloin kun tytär päätti saada alkunsa oli mun progekartalla MC:llä Skorpionissa tarkka
Neptunus / Venus / Angel -yhtymä,
ja proge- Kuu oli tarkassa kolmiossa Merkuriukseeni ja Child asteroidilla oli tyttären synt.pvm. asteinaan.
Nyt proge-Kuu on kvinkunssissa Merkuriukseen.
Yhellä tärkeellä kartalla on kuunpaluussa johtavien suurristi 0-akseleilla ja Vtx /Dc -yhtymä.
Todella sekavasti kiertäen kaartaen yritän itselleni selvittää,
onko onki ottamaton, vaiko lampi kalaton?
Siis että mitähän Vtx-näkyvää tästäkin "syntyy"?
Suurristihän on samalla maan symboli?
Onks se kuolinisku vai "käytännön" tulos?

2 kommenttia:

  1. Alkaa tuntumaan astroilu todelliselta salatieteeltä :)) etkä sä mitään ollut unohtanut,en usko.. terkuin,E

    VastaaPoista
  2. Salatiedettähän se onkin.Hakoteillä ovat ne jotka vielä tutkailevat astrologiaa vanhoihin opuksiin tukeutuen tyyliin "jupiter onnentuoja ja skorpioni kuolemaa" -yksioikoisesti.

    Tuo lampi-juttu on nyt yks omituisuus. Suomen kartalta löytyy pilvin pimein Nikinlampia ja se tuli nyt sitten yllättäen esille ihan niin sattumalta ihan niin yllättävältä taholta että mä oon ihan pallo hukassa.

    Ja sitten mä älysin, että mulle muodostuis kartalle 4-asteisina tuo kuusikulmio kun yhdistelee radixin, solar arcin , progen ja kaikkee mahollista juttuja JUST tällä hetkellä, kun mä keksisin mikä tulis tuohon Oinas 4 asteeseen? Kuka ,mikä, kenen? Varmana siinä on ny joku keskipiste aennae.

    Kun päässä on kaaos, alkaa tehdä mieli siivota ulkoista kaaosta, joten järjestelen koulujuttuja kansioihinsa, nekin kun ovat ihan hujan hajan tinne tänne ujutettu ja unohdettu.

    Kuu 12 Kaksoset neliö Venus 14 Kalat.
    Oma Neptunukseni kolmiossa tr Venukseen että ihan mukavan sekava kuvio =)

    Salatiedettä..tjaa

    VastaaPoista