10.2.2010

happee

ilimaa
tillaa
Merkurius 0 Vesimies
ettäkö Kauriin ristinkanto helepottaa?
Venuskin kohta Kaloissa tunteilemassa.
TUNNELMOIMASSA.
Kuu 17 Kauris
yhtyy Yläsolmuun ja sää taitaa muuttua taas?
Tutkin toisaalla Haitin järistystä ja yhistelin sinne arkkienkelit ja alkuperäiskansat vinkuroimaan.
Pappi mainosti tänään avunantoa sanoin: ole sinäkin arkkienkeli..
Ja Venäjän alkuperäiskansat laulavat Vancouverin avajaisten laulua We are the champions..
Päätin juuri päästellä vastakin suustani ihan jonninjoutavia.........
Huomenna tentin ajan yritän olla ihmisiksi :)) ku kerra juuttaan sormikin osottelloo..

3 kommenttia:

  1. Takkuusee en mää,
    että se on just tuo video,
    mutta uutisen kuulin tv 2 uutisista.

    VastaaPoista
  2. tulikin tarvitsee happea, ja se polttaa kaiken sonnan.
    Mulla palaa ne vanhat

    Ylioppilaskirjootukset alkaa huomenna... ja äidin oman kielen koetuksella
    Kuinka moni äidin oma kulta hikoilee

    Minä vien lahjuksia ystävänpäiväpippaloihin, en oikeen tiedä onko siinä järkeä, mutta lasten takia tulee tehtyä kaikenlaista..
    Mutta että aikuisiakin täytyy huomenna kohdella lasten lailla, en taida ymmärtää. Tokkopas olenkaan koskaan tätä ymmärtänyt.

    Sitkeässä paraneminen toimenpiteen jälkeen, kohta menee hermot tähän iltavilttikävelyyn

    VastaaPoista
  3. Ylioppilaskirjotuksille sopiikin sitten huominen Kuun ja Merkuriuksen yhtyminen Vesimiehen alussa,
    joo ja mun alasolmulla ovat, samalla kun tr Mars yhtyy mun kuuhun.
    On tää kummaa aikaa jotenkin. Mun kartta transiitteineen menee NIIN yksyhteen mun opiskeluelämän kans, siis pitää paikkansa.
    Merkurius siirtyi Vesimieheen ja meillä alkoi verkkoviestintää.
    JA google tuli ihmisten intiimialueille pihapiiriin. Venus siirtyikin "uhriksi" Kaloihin ,niinkö?
    Tunnelmointi kaukana Venus 0 Kalat kun kuka hyvänsä kurkkii netin välityksellä kynttiläillallispöytään.

    Paranemis-jaksu-hali-rutistus-puristus-viltti-piltille.

    VastaaPoista