3.8.2019

Tahdotko?


Avioliiton asteroidi 3 Juno 20 Leijona kysyy
-Tahdotko?  yhtymä Mars 20 Leijonalla

10 Hygiea 3 Kaksoset kipusi DC:lleni
ja aloitin lipaston laatikoiden siivousurakan;
aattelin, josko kirpparille koko lipasto, ehkä ei, josko maalais..
mutta siis sieltä kaikkien säilytettyjen postikorttien joukosta (joita riittää)
bongasin tuon "viimeinen kesä neitipäänä" -toivotuskortin ystävältä
ja siitä se sitten tänne päätyi.
Ja keittiön kaapin oveen. Inspiroimaan tyttären tulevia häitä.

Tahdotko sitoutua tai tahdotko olla mun ystävä,
kuten pihalta kuului lapsen suusta.
Ja kait siinä on energiana myös se Heran ja Zeuksen ( Juno ja Jupiter)
jatkuva kiista siitä kumpi saa suurempaa nautintoa seksistä (Mars).
Ikävän se iski ainakin.

1247 Memoria 17 Neitsyt  Kuun ajoittamana
upotti minut tietysti muistoihin valokuvien yms. muodossa,
ja siksi tuommoset siivoukset aina lykkääntyykin,
kun tietää, että s i i n ä  m e n e e  a i k a a..
Isän kasvot äidin haudalla..lapsen piirustukset..muistoja muistoja

-Uskotko?
Merkurius 24 Rapu kolmio 114 Kassandra 24 Skorpioni
Kassadralla oli ennustamisen lahja, mutta se kirottiin,
kun hän ei Apollonille sanonut -Tahdon.

-Uskotko ?
 kasvava Kuu 18 Neitsyt oppositio Neptunus rx 18 Kalat


4 kommenttia:

  1. Merkurius on kääntynyt eteneväksi,
    asteissaan 24 Rapu, kolmiossa mun aurinkoon,
    jolle isoveljen Ceres tekee yhtymää.
    Niin ja tuo Kassandra siinä myös.

    Näin unta, jossa isoveli tuli valtatien risteykseen ja minä tulin valtatietä kohti tuota risteystä. Velipoika heitti lasipurkin, jossa oli pommi, ja aikomuksenaan oli tappaa minut.
    Kiihdytin vauhtia ja vältin räjähdyksen,
    siksikin, ettei pommi räjähtänyt.

    Yöllä lie ollut pysähtyneen Merkuriuksen aika;
    se sellainen kun kuolema on kiikunkaakun, jääkö henkiin vaiko ei. Joissain kolareissa näin ollut, kun olen niitä tutkaillut.
    Mutta mikä lie viesti sitten..aiemmin isoveli yritti unessa tappaa pikkuveljeni heittämällä kivellä päähän. Perimysjärjestys?

    VastaaPoista
  2. Tienhaarojen ja valintojen 100 Hekate 3 Vaaka,
    kolmio mun Alasolmulle Vesimiehessä, jossa velipojan Kuu.
    Pitäsi vissiin päättää, mitä TAHTOO.

    VastaaPoista
  3. haahaahaa
    mä menin sitten kihloihin viime yönä,
    unessa
    Ajelin autolla jyrkän pellon ylälaidassa olevaa tietä myöten ulkomailla? (putoamisvaara luiskalta, hiekkarinne) laaksoon, jossa tämä arkeologi asusti ja hän kihlasi minut suurella timanttisormuksella, jota muut eivät sormessani huomanneet vaikka kuinka yritin..
    Ajelin sinne sitten uudestaan ja tämä arkeologi esitteli mulle jotain sovellusta kännykässä, josta näki lähellä olevan tulivuoren aktiivisuuden ja hän sanoi, että se on aktiivinen ja siellä on sulaa laavaa
    ( intohimoa pinnan alla :) ?
    ja mun ois pitänyt painella ja kattoa ja enhän minä mitä sovelluksia osaa ja väistin tilanteen.
    Sitten olinkin serkun maatilalla ja mun piti päästä huussiin, muistin että heillä on ulkohuussi,
    mutta miten se olikin vaikeeta ja reiät ummessa
    enkä sitten päässyt täysistunnolle.

    Että semmosia Juno-unia.
    Kihloissa en oo ikkään ollukkaa,
    hyvä kun sitten unissaan..

    ---
    Tytär on lomilla ja viihtynyt äiteensä luona,
    ja mä oon häntä yrittäny hoivata flunssan kourista, viimeksi saunavastalla;
    Chironin transiitti kuullensa, kolmio omalleni.
    Kerättiin ensimmäiset mustaherukat pakkaseen.
    Vähän saavat vielä kypsyä mehevimmiksi.

    Tänään oli ihana tuuli, ei kylmä.
    Miten minä pidänkin tuulesta.
    Lämpimästä syystuulesta.

    Kuu 3 Vaaka
    tulee oppositio Chironille,
    josko se siitä,
    flunssa taittuu

    VastaaPoista
  4. Pluto rx 21 Kauris kvinkunssi Mars 21 Leijona
    mikä hiertää,
    joukkoampumisia aaaamerikan mantereella

    VastaaPoista