14.7.2016

Aavistus

hytinä kutina vihi
a push, thrust, a hint, a tip
7 Iris, tuo sateenkaaren jumalatar,
jumalattaren sanansaattaja,
kuvaa intuitiivista tietoa,
kykyämme aavistaa,
tuntea nahoissaan

7 Iris rx 0 Jousimies
ja kolmiomainen (=heleppoo ku heinänteko näillä satteilla)
 yhteistyö rationaalisen
ja maskuliinisen (voiko androgyyni olla maskuliininen?)
toisen jumalten sanansaattajan kanssa,
Merkurius 0 Leijona
Että mitenkäs tämä nyt männöö,
että kun on vahva kutina jostain,
niin sen todentaminen tapahtuu kuin itsestään,
elikkä kannattaa luottaa hytinöihinsä?

Sateenkaaren päässä ei ole kultaa.
Siellä kujeilee  nuolinensa Amor 0 Kaksoset 
  Onks vaikee aavistaa minne Amorin nuoli osuu,
jos se on vastapäätä?
On, kun se on Kaksosissa.
Sehän voi kääntyä selin ja ampua ihan mihin huvittaa...
eiku se ei tiijä sataisko vai paistas,
kaks päivää olluna sellasta
yhtäaikaa molempia

joo,
se ois Kuu 16 Skorpioni
mun venuksella
Venus 2 Leijona
mun Yläsolmu-kuulla
Yläsolmu 14 neitsyt
mun vestalla .....jne vois mennä koko kartan,
mut joo,
jos en minä rajähtänyt eilen
tällä kvinkunssilla, Mars Auringollani,
Mars 24 Skorpioni kvinkunssi Uranus 24 Oinas
niin taivas räjähti,
se välähti ja jyrisi ja repesi kahtia
ja uudestaan ja uudestaan..
sitten oli hiljaista ja aattelin josko saunakamarista uskaltas hipsiä
pihan poikki tuvan puolelle,
mutta ei, lamppu räpsi taivaallisesta sähkövirrasta
ja sitten jylisi

ja että
mä nautin




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti