20.2.2013

Hetkellistä


Aurinko 2 Kalat yhtymä Neptunus 2 Kalat







Kolmio Kuu 3 Rapu



5 kommenttia:

  1. Kävin hiihtämässä auringonlaskun aikaan.
    Vaihdoin sauvat kameraan muutaman metrin välein..
    ja sitten se aurinko laski.
    Metsässä oli silta ja sillan alla iso oja.
    Siitä tuo alimmainen kuva.
    Enämpi pitää tuonne ladulle ja luontoon lähteä.
    Siitä tulee niiiiiiiiiiiiiiiin hyvä mieli.
    Neptunus-Aurinko tekee neliöö mun nousulle.
    Hyvää mieltä:)

    VastaaPoista
  2. Helevata!

    http://yle.fi/uutiset/maatilalta_loytyi_17_kuollutta_lehmaa_ja_lammasta/6507111

    hetkellistä on hyvä mieli

    Kuu 15 Rapu kolmio Mars 15 Kalat

    VastaaPoista
  3. En oo aatellut, että joku vihaisi minua,
    miksen,
    en tiedä.
    Näin viime yönä unta, jossa sain tunteen, että joku ystävistäni vihaa minua syvästi.Oltiin maaseudulla yhen ystävän luona, entisessä anoppilassa, jossa oli jotkut ystävien 2-päiväiset pippalot. Oli kesä ja osa porukasta telttaili lähistön pelloilla.Pippalot alkoivat perjantaina ja lauantai-aamupäivällä porukka meni teltoilleen ja siinä koin sen vihan tunteen, yllätyin, ja aattelin että se vihaaja selviää illalla kun poppoo taas kokoontuu.
    Mutta että se oli oikeesti joku ystävistäni.
    Uni jäi vaivaamaan minua.

    Anne Lindholm-Kärki puhui luennolla unien tulkinnasta.
    Että unissa meidän todellinen itse viestii ja siksi niillä on suuri merkitys.
    Että päiväminä toimii usein ego-tasolla ja yöllä alitajunnan kautta meidän todellinen minä yrittää viestiä meille mikä mättää tässä itsen ja egon välillä, jos siinä joku mättää. Jos paljon mättää, on ristiriita, niin ihminen näkee painajaisia. Ei mee muuten viesti perille.

    Yrittääkö siis todellinen minäni varoittaa minua, että oikeesti sulla on vihamiehiä, joku on katkera tai jotain,
    vai omia vihantunteitaniko siinä yllätyn??
    Venus edustaa mulle enämpi vihaa kuin toimintaan purkautuva Mars.
    Se on kehoon sidottu tunne,
    henki painaa materiaa.
    tr Venus neliö oma Venus.

    VastaaPoista
  4. Itte on ihminen itsensä pahin vihollinen kuin myös ystävä!

    VastaaPoista