16.7.2013

eripari

Kuu 3 Skorpioni
kolmio Mars 2 Rapu

2 kommenttia:

  1. Että vettä molemmat
    mut
    Rapu ja Kuu ja
    Skorpioni ja Mars
    et sillai pari
    mut eripari

    joopati
    tuo eripari jo vuodatti Marsin verta
    sillai pikkase
    nurinmenonaarmusta
    yhellä tohottajalla

    ---
    ulkona on kans yks vesikolmio,
    sataa tuulee ja on kalseeta
    ja eikun yltyy

    öitä

    VastaaPoista
  2. Olin unessa kartanon karjakkona
    ja tulevana miniänä.
    Kartanon naisväki yritti kontrolloida ja seurata mun toimia,
    että sopii protokollaan.
    Olin sanonut, että lähen töitten jälkeen kotona käymään ja läksin.
    Sain huutia, ettei sieltä noin vain lähdetä.
    Siitä pitää ilmoittaa, siis ilmeisesti keskustella tunti about.
    Minä siihen että ehei,
    jos mun vapautta aletaan rajottamaan,
    niin ei tuu kauppoja,
    minähän teen niinku tykkään.
    Oli siinä unessa intohimoakin ja
    yhen tutun näkösen lehmän ohimennyt kiima.

    Kuu kulki yöllä Saturnuksen kera vesikolmiossa.
    Nyt 8 Skorpioni.

    Mä kaivelin retro Merkuriuksella kesken jääneen sukankutileen
    ja jatkan sitä Chironin-käsi-työtä kolmiolla.

    VastaaPoista