30.4.2010

Jousimies kuu

ja tunnelmakuvia hevosista.

8 kommenttia:

  1. Ja mä jo säikähin, että olit vähintäänki linkannu mun blogin :D

    VastaaPoista
  2. En ny sentäs, vaikka näkyi sullakin olevan hienoja kuvia hevosista,lampaasta puhumattakaan, kun kävin äsken kattomassa.
    Törmäsin tuohon Magnum-fotosivuun kouluhommien myötä ja aattelin laittaa vaikka indiiman iloksi (kuin myös kaikkien muidenkin, itsenikin) talteen nuo kuvat linkkinä.
    Mä oon kasvanut hevosten keskellä ja ne tulee aina olemaan lähellä sydäntä, vaikken nyt niitten kans olekaan tekemisissä.

    Ja jousimieheen yhdistetään hevonen, ehkä jo sen symbolisen kuvan kautta.
    Että ihan sopiva harrastus jousimiehelle =)

    VastaaPoista
  3. Hihi :D Tahon oman pounin! :)

    VastaaPoista
  4. upea kuva hevosesta, ja muutenkin sulla vaikuttavia kuva-valintoja.

    joskus valokuvaaja onnistuu taiteessaan noin...että se kuva on jotain paljon enemmän kuin vaan 'se miltä se näyttää'....tosi taidekuva.

    VastaaPoista
  5. Mä ite tykkäsin ehkä eniten siitä kuvasta 14, jossa oli sinisessä hämyssä vettä ja hevosia,
    kuin Chiron 0 Kalat ikkään =)
    Samoin se kuva, jossa 4 miestä yrittää taltuttaa yhtä vikuroivaa hevosta, hevosvoima vastaan miesvoima, täysin takajaloillaan oleva hevonen.
    Samoin olen aina tykännyt hevosen vahvasta kaulajänteestä (itelläni vissiin vähän samanlainen...)
    Niitä kuvia on siinä yht. 26. Viimesenä yksinäinen hevonen, joka varmaan on yksinäinen oikeesti, koskapa hevonen on laumaeläin.
    Isä pyrki pitämään aina kahta suomenhevosta, jotka olivat vielä usein äiti ja tytär =).
    Eli olen saanut seurata lapsuudessani varsojen kasvua harva se kevät.
    Me lucky.
    Ilmankos mulla on Jupiter-Chiron yhtymäkin?

    VastaaPoista
  6. minäpäs menen katsomaan ne loput kuvat. jostain syystä minulle ei koneelle viimeksi avautunut kuin se yksi .


    vahvasta kaulajänteestä tuli mieleen, olen havainnut sen ulkonäössä härkä-skorpioni akselin ominaisuudeksi :) tuota kuvaa näkemättä:)


    olet onnellinen kyllä kun sait lapsena seurata varsojen kasvua :)

    VastaaPoista
  7. ah en tajunnut sitä systeemiä miten kuvat sai esiin...kuva 14 miellytti minua, se hämärä ja utuinen sininen juoksukuva, jotenkin Neptunusmainen....:)

    VastaaPoista
  8. Hienoa kuvia olivat! Kiitos niistä!

    Minullekin jäi se miehet vastaan poni peloissaan -kuva mieleen. Katselin taannoin Monty Robertsin videoita youtuubista, kuinka hän kesytti mustangin puolessa tunnissa, ilman väkivaltaa tms.
    Samat teemat tulee mieleen:
    eilinen Aggressiivisista koirista kertova sarja (en muista mikä) ja tänään Supernanny, jossa lastenhoitaja tulee taloon ja laittaa perhekemiat kohdalleen. Faktaa (kai?) molemmat.

    Kysymys on aina samoista asioista.
    Oikeudenmukaisuudesta, luottamuksesta, kunnioituksesta, huomioimisesta, yhteistyöstä ja persoonallisuuden erojen huomioimisesta.

    indiima

    VastaaPoista