15.6.2019

Liikahda ei lehtikään

On kuin aika ois pysähtynyt.
Taivas on pilvessä, aamulla satoi,
mikä oli hyvä juttu kaikille kasveille,
mutta nyt ei liikahda lehväkään,
niinku se Ots joskus lauloi.
Unelias tunnelma, tuli nukuttua päikkäritkin.
Aamulla Kuu liikkui vielä Skorpionissa,
ja mallasin rohtoyrtin eli lipstikan keruun aamuun,
kun tuo skorpionikuu kuulemma siihen sopii.
Liekö väliä, mutta lehdet olivat ainakin terveitä.

---
Ohimenneen eilisen mä jälleen elää saan..sadetta mä kuuntelen
tuli just nuorten säviksestä.
Solmuakselilla tapahtuu.
Yläsolmu 17 Rapu
Merkurius 17 Rapu
Mars 19 Rapu
oppositio Alasolmu - Saturnus rx 18 Kauris
se Ajan herran pysähtyneisyyden tuntu, ei oo oikein Mars-energiaa tarttua toimeen.
Eikä Merkurius-lehti liikahda.
Voishan tuolla kirjoa jasmiinin kukkia vanhaan essuun..
yks tuoksumuisto, kolmiota omalle Venukselle.

Kosteaa, unenomaista,
Neptunus 18 Kalat kolmiossa Rapu-energioille.
Ja Jupiterin rx 18 Jousimies kvinkunssia.
Että mitähän tässä; toivoo, että pasianssi menee läpi..
Aurinko 24 Kaksoset
tekee kvinkunssia omalle Auringolleni,
josko se tuokin olotilan jumittaa.

Kasvava Kuu 2 Jousimies
ja tuumasta toimeen, niinkös?
 

1 kommentti:

  1. Näin unta, jossa velipoika oli siistinyt mun kukkapenkin maalla neliön muotoihin,
    ja hävittänyt pionin, isän suosikin,
    johon minä riemastuin ja huusin, että oot tappanut isän pionin!!
    Ja mitä symbolikirja kertookaan kukkien kielestä:
    Pioni : "Ylpeytesi on sietämätön."
    :)
    omaniko, vai veljen, ei oo suhteet oikein kunnossa..
    Meillä on molemmilla Kuu Leijonassa, YLPEYS,
    ja hänen Kuunsa vielä mun Marsilla,
    ja vastakkaiset Marsit..Hänen Marsinsa mun Vesimiehen henkisellä pisteellä, kasvattamassa ilmeisesti.
    Ja unen Kuu liikkui Skorpioni-Auringollani.

    --
    Alkoi loma.
    Tarteeks mun tehä mithää?
    Ei oo tahtoa..
    tahto liitetään myös Aurinkoon.
    Kvinkunssia.
    Basilika ja tinjami on koulittava.
    Joo.

    VastaaPoista