29.12.2009

Det är viktigt

att lyssna
vaikka toisella kotimaisella :)
ja, jag vet att jag har nu min egen ko i diket (=oja).
Ihan itse valitsin ruotsin suullisen tehtävän aiheeksi lapsen kuulemisen,
ja etsin nettiosoitteita ruotsiksi aiheesta.
Toisekseen YK:n Lapsen oikeudet täyttivät 20.11.2009 20 vuotta.
Kolmanneksi kyllä Kuu 8 Kaksoset kvinkunssi Aurinko 8 Kauris muistuttaa aikuisen vastuusta lapsen kuulemiseen, eikös?
Ymmärrämmekö ottaa  lapsen tahdon huomioon niissä asioissa, jotka koskevat lasta itseään?
Merkurius rx 20 Kauris kvinkunssi Mars rx 19 Leijona vain tarkentumassa takaisin.
Että kyllä sekin tukee aihetta, EIKÖS?
Retroplaneetoilla pitäs vaan nöyrtyä ja kysyä opettajalta uudelleen sitä nettiosoitetta, jonka hän jo antoi ja minä tietty hukkasin..mä oon muutenkin viime aikoina vaivannut ystäviä sen seitsemällä avunpyynnöllä. Mutku mulla on neliö marsilta ymmärrykseen..suomeksi seliseli..mitähän tuo muuten olisi ruotsiksi...:)

Kävin toisaalla jeesustelemassa ja piti tännekin tulla vielä vinkuroimaan. 
Mä tarviin nyt näköjään tätä Ismon punk energiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti